حل یک مشکل کوچک!

حل یک مشکل کوچک!

..::: وبلاگ شخصی یک کامپیوتری! :::..

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۲۷ مرداد ۹۴، ۱۹:۱۸ - امیرحسین چگونیان
    قشنگ بود
یک جمله
  • ۰
  • ۰

جام جان

در دلم بـــود که جان در ره جانان بدهم

جان ز من نیست که در مقدم او، جان بدهم

 

جام مى ده که در آغوش بتى جا دارم

کــــه از آن جـــــــایزه بر یوسف کنعان بدهم

تـــــا شدم خادم درگاه بت باده فروش

به امیــــــران دو عـــــــالم همـه فرمان بدهم

 

از پریشانى جانم ز غمش، باز مپرس

ســـر و جـــــــان در ره آن زلف پریشان بدهم

 

زاهد، از روضه رضوان و رخ حور مگوى

خَـــــم زلفش نـــه به صد روضه رضوان بدهم

 

شیخ محراب ، تو و وعده گلزار بهشت

غمــــزه دوست نشــــاید که من ارزان بدهم

 

امام خمینی

  • ۹۲/۰۲/۰۵
  • MHK448

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی