حل یک مشکل کوچک!

حل یک مشکل کوچک!

..::: وبلاگ شخصی یک کامپیوتری! :::..

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۲۷ مرداد ۹۴، ۱۹:۱۸ - امیرحسین چگونیان
    قشنگ بود
یک جمله
  • ۰
  • ۰

من مرغ عشق حیدرم

امشب پرستوی علی از آشیان پر می کشد

                                                                        داغ فراق فاطمه ،آخر علی را می کشد

روح و روانم هم آشیانم یا فاطمه یا فاطمه

                                                                        اسما بریز آب روان بر روی گل برگ گلم

یاسم شده چون ارغوان وای از دلم وای از دلم

                                                                        یاس کبودم بود و نبودم یا فاطمه یا فاطمه

من مرغ عشق حیدرم ، افتاده ام کنج قفس

                                                                        خونین شده بال و پرم ، بالا نمی آیند نفس

پهلو شکسته،در خون نشسته،خیزم به یاری علی

                                                                        آتش گرفته لانه ام ، کو بچه و کو مادرش

من شمع و او پروانه ام،آخر چه شد بال و پرش

                                                                        تا زنده هستم،شرمنده هستم،ازدخت ختم الانبیاء

مادر و خوب و مهربان،حرف از دل نگاه من بخوان

                                                                        من التماست می کنم یک شب دگر پیشم بمان

دل بی شکیبه،بابا غریبه یا فاطمه یا فاطمه

                                                                        دختر مهربان من قدر داداشت بدان

جان تو و جان حسین تا کربلا پیشش بمان

                                                                       دل بی شکیبه ، حسین غریبه یافاطمه یافاطمه

  • ۹۵/۰۱/۰۱
  • MHK448

نظرات (۱)

بسیار زیباست ممنون از گذاشتن این پست قشنگتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی