حل یک مشکل کوچک!

حل یک مشکل کوچک!

..::: وبلاگ شخصی یک کامپیوتری! :::..

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۲۷ مرداد ۹۴، ۱۹:۱۸ - امیرحسین چگونیان
    قشنگ بود
یک جمله
  • ۰
  • ۰

گل سرخ

مثل پاییز می پرد رنگم
چه غم انگیز می زند چنگم!

در من آشوب دائمی برپاست
یک دم آیینه، یک نظر سنگم

بی تو با خانه، بی تو با کوچه
بی تو با هر چه هست می جنگم،

افتخارم تو بودی و بی تو
مدتی هست مایه ی ننگم

دل مردم غروب می گیرد
من از آغاز روز دلتنگم

شعر بی ابتدا و انجامم
شعرم اما بدون آهنگم

گل سرخ همیشه بی حالم
سرخم اما همیشه کم رنگم...


سوال ۱:غم زمانه خورم یا فراق یار کشم؟
سوال ۲:دانی چه کنم چو یار برگشت؟
سوال ۳:شب فراق که داند که تا سحر چند است؟
سوال ۴:پیام من که رساند به یار مهر گسل؟
سوال ۵:تو قدر آب چه دانی که در کنار فراتی؟

 

از امیر تیموری

  • ۹۱/۱۱/۲۰
  • MHK448

نظرات (۱)

به نظر من غم روزگار رو بخور و فراق یار نکش که بیچاره می شی :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی