حل یک مشکل کوچک!

حل یک مشکل کوچک!

..::: وبلاگ شخصی یک کامپیوتری! :::..

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۲۷ مرداد ۹۴، ۱۹:۱۸ - امیرحسین چگونیان
    قشنگ بود
یک جمله
  • ۰
  • ۰

به نظر من آدم‌ها دو دسته هستن:
یا از من پولدارترن که بهشون میگم مال مردم خور و ...   یا بى پول‌ترن که بهشون میگم گشنه گدا و ...
یا بهتر از من کار میکنن که بهشون میگم خرحمال و ...   یا کمتر کار میکنن که بهشون میگم تنبل و ...
یا از من سرسخت‌ترن که بهشون میگم کله خر و ...   یا بى‌خیال‌ترن که بهشون میگم ببو و ...
یا از من هوشیارترن که بهشون میگم پرافاده و ...   یا ساده‌ترن که بهشون میگم هالو و ...
یا از من شجاع‌ترن که بهشون میگم بى‌کله و ...   یا از من محتاط‌ترن که بهشون میگم بى‌عرضه و ...
یا از من دست و دل باز ترن که بهشون میگم ولخرج و ...   یا اهل حساب و کتابن که بهشون میگم خسیس و ...
یا از من بزرگترن که بهشون میگم گنده بگ و ...   یا کوچیکترن که بهشون میگم فسقلى و ...
یا از من مردم‌دارترن که بهشون میگم بوقلمون صفت و ...   یا رو راست‌ترن که بهشون میگم احمق ...
کلا معیار همه چیز من هستم و نه حقیقت

 

منبع: http://www.ravanyar.com

  • ۹۱/۰۲/۱۵
  • MHK448

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی