حل یک مشکل کوچک!

حل یک مشکل کوچک!

..::: وبلاگ شخصی یک کامپیوتری! :::..

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۲۷ مرداد ۹۴، ۱۹:۱۸ - امیرحسین چگونیان
    قشنگ بود
یک جمله
  • ۰
  • ۰

تکنیک توهم خلاق

خیلی اوقات آنچه را که فکر می کنیم واقعیت است، واقعیت نیست. واقعیت ها با پنج حس انسان درک می شوند. چیزهایی که چشم می بیند و طوری که مغز آن را تفسیر می کند باعث این خطا می شود. چشم می بیند، اما وظیفه ی ذهن چیز دیگری است. کار ذهن مرتب کردن، دسته بندی و قابل فهم کردن جرقه هایی است که پس از دیدن، مغز آن را ایجاد می کند بنابراین تصاویری که در ذهن است، کپی مستقیم اشیاء نیست بلکه کدهای خلاصه ای است که از طریق شبکه ی عصبی مغز می رسد. منظور و هدف این تکنیک این است که شما بتوانید با قدرت توهم بعضی از اوقات با خطاهای عمدی طور دیگری به مسائل نگاه کرده تا بدین وسیله اصل و واقعیت موضوع را دریابید. این سعی باعث می شود مقداری اطلاعات از شکاف های موجود در بافت های عصبی، آزاد شده و به وسیله پیوند با اطلاعات قبلی، الگوی ذهنی جدیدی ساخته شود و یا موضوع از الگوی ذهنی قبلی به الگوی دیگری انتقال یابد.

منبع: http://www.newdesign.ir

448: فرض کنید یه حس دیگه ای هم دارید مثلا حس بالخع!(بالخع :یه نوع حسی است که در سال ؟؟؟؟ توسط دانشمندی از کشور ؟؟؟؟ به نام "شما" قراره کشف بشه! حالا توسط این حس ابعاد جدیدی از اطرافمون روشن میشه! چه ابعادی؟ شاید بعضی واقعیت ها غیر واقعی بشه و بر عکس!

مثلا من سلیقه رو قبول ندارم! تو رنگ قرمزو دوست داری من سبز! از کجا معلوم اون رنگی که تو میگی قرمز ، همون رنگی که من میگم سبزه نباشه؟ من میگم این دو تا رنگ یکیه فقط اختلافمون در درکشونه نه در سلیقمون!!!!(این یکی رو خودم فهمیدم چی گفتما اگه نفهمیدی به من چه!)

 

  • ۹۰/۰۸/۲۱
  • MHK448

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی