حل یک مشکل کوچک!

حل یک مشکل کوچک!

..::: وبلاگ شخصی یک کامپیوتری! :::..

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۲۷ مرداد ۹۴، ۱۹:۱۸ - امیرحسین چگونیان
    قشنگ بود
یک جمله
  • ۱
  • ۰

شکنجه میکنی مرا،مرا که سخت خسته ام
چگونه میزنی مرا،منی که دست بسته ام

مرا چه ساده باختی میان این قمار ها
منی که همچو بت ترا،به سجده می نشسته ام

دلم شکسته از توو، تمام حرف های تو
منی که راست بوده ام،خم شده و شکسته ام

نکرده ها برای تو هزار بار کرده ام
چرا ندیده ای مرا،منی که بد گسسته ام

درون پیله خسته ام ،من همچو غنچه بسته ام
ولی هنوز هم ز تو ،همیشه من خجسته ام

منم همان که لحظه ای غلط نکرده بوده ام
همان که از گناه ها ،همیشه می گذشته ام

تو بعد آنکه اعتماد ز من فروگرفته ای
اگرچه چون مدیر ها ،ولی که ورشکسته ام

 

شعر از:ali_nia

  • ۹۵/۰۱/۰۷
  • MHK448

نظرات (۱)

شعر قشنگی هست
بیت سوم مصرع دومش اصلاح شده
اگر ممکن هست شما هم اصلاحش کنید
دلم شکسته از توو، تمام حرف های تو
چرا کنار میزنی،منی که دل شکسته  ام

شعر از:ali_nia

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی