حل یک مشکل کوچک!

حل یک مشکل کوچک!

..::: وبلاگ شخصی یک کامپیوتری! :::..

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۲۷ مرداد ۹۴، ۱۹:۱۸ - امیرحسین چگونیان
    قشنگ بود
یک جمله
  • ۰
  • ۰

امشب در سر شوری دارم
امشب در دل نوری دارم


باز امشب در اوج آسمانم
باشد رازی با ستارگانم


امشب یک سر شوق و شورم
از این عالم گویی دورم


از شادی پر گیرم که رسم به فلک
سرود هستی خوانم در بر حور و ملک


در آسمان‌ها غوغا فکنم
سبو بریزم ساغر شکنم


امشب یک سر شوق و شورم
از این عالم گویی دورم


با ماه و پروین سخنی گویم
وز روی مه خود اثری جویم


جان یابم زین شب‌ها
جان یابم زین شب‌ها


ماه و زهره را به طرب آرم
از خود بی خبرم ز شعف دارم


نغمه‌ای بر لب‌ها
نغمه‌ای بر لب‌ها


امشب یک سر شوق و شورم
از این عالم گویی دورم


امشب در سر شوری دارم
امشب در دل نوری دارم


باز امشب در اوج آسمانم
رازی باشد با ستارگانم


امشب یک سر شوق و شورم
از این عالم گویی دورم

 

فکور

  • ۹۶/۱۱/۱۱
  • MHK448

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی