حل یک مشکل کوچک!

حل یک مشکل کوچک!

..::: وبلاگ شخصی یک کامپیوتری! :::..

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۲۷ مرداد ۹۴، ۱۹:۱۸ - امیرحسین چگونیان
    قشنگ بود
یک جمله
  • ۱
  • ۰

به او رسان سلام من بگو مرا صدا کند

حریم وعده نشکند به عهد خود وفا کند

صفای یک تبسمش به عالمی نمیدهم

اگر جه او وفای خود به دیگری عطا کند

به نامه ای نوشته ام برای دوست زنده ام

بدون او به مرگ من یکی خدا خدا کند

اگر جواب نامه را به علتی نمیدهد

برای قلب منتظر به خنده اکتفا کند

خسته و دل شکسته ام همیشه گریه میکنم

به احترام چشم من به گریه اعتنا کند

همچو کبوترم که او کرده به دام خود اسیر

مرغ به غم نشسته را بگو که بر هوا کند

سائل بینوا منم پادشه اوست بر دلم

چه میشود که پادشه نظر به این گدا کند

زپشت پرده میدهم اشارتی زحال خود

به حال بیکسی چو من فقط غزل دعا کند

  • ۹۳/۰۶/۰۹
  • MHK448

نظرات (۱)

  • سعید رودباری
  • عالی بود
    از کی بود این شعر؟
    پاسخ:
    جلیل چرخی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی